Jak nakupovat u mámy Košík

Košík

Pokud se Vám při procházení mámina obchodu některý nabízený produkt zalíbí, není nic jednoduššího, než pouhým klepnutím na odkaz "Přidat do košíku" zboží vložit do Vašeho nákupního košíku. Pro větší přehlednost se Vám objeví okénko "Košík" v okénku můžete pokračovat „Přejít k potvrzení“ nebo „Pokračujte v nákupu“.

Množství objednaného zboží je samozřejmě možné změnit i v průběhu objednávky v detailu košíku, kde zároveň vidíte cenu.

 

Doručení

Máma doručuje pouze do České republiky, do zahraničí zboží neposílá. Pro doručení Vaší objednávky můžete zvolit následující možnosti:

 

Přepravní společnosti

Zásilkovna:

Po zvolení platby předem a doručení na Z-Point si při objednávce vyberete pobočku, kterou máte nejblíž. Jakmile bude zásilka předána k přepravě, odešle Vám Zásilkovna e-mail s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vybrané místo obdržíte sms a e-mail s heslem k vyzvednutí. Zásilka bude k vyzvednutí 7 dnů. Dobu k vyzvednutí nelze prodloužit.

Cena přepravného a balného:

  • Zásilkovna, převzetí na výdejním místě 89 Kč
  • Zásilkovna, doručení na adresu 129 Kč

PPL:

Doručení na adresu kurýrem od 99 Kč.

Doba přepravy je obvykle od podání balíku do 2 pracovních dnů. Je vyžadováno telefonní číslo zákazníka, přepravce PPL jej opakovaně telefonicky kontaktuje (nejčastěji SMS) a je dohodnut čas a způsob převzetí zásilky. Zásilka se neukládá na poště ani na jiném místě. V případě nepřevzetí zásilky je umístěna na nejbližší PPL Parcelshop.

 

Na dobírku máma neposílá. Časem možná bude, ale snad jí to prozatím prominete. :) 

ZDARMA při objednávce zboží nad 1500 Kč

 

Zasílání zboží zdarma

Máma Vám ráda zašle zboží zdarma, a to v případě, že zboží ve Vaší objednávce přesáhne hodnotu 1500,- Kč. 

 

Způsob platby

Všechny ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.

  • Platba převodem

Při zadávání platby používejte jako variabilní symbol číslo objednávky. Při platbě zboží převodem se kupující Máminu čistu zavazuje zaplatit kupní cenu v takovém termínu, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději 5. den po zadání objednávky. Po tomto termínu bude máma muset objednávku zrušit. Případné prodlení s platbou oznamte mailem na info@maminocisto.cz.

  • Platba kartou online 
  • Google Pay
  • Apple Pay

 

Informace k platbám:

Online platební kartou

- služba je zdarma, úhrada připsána ihned
- přijímáme internetové platby kartami VISA a MasterCard
- z nabídky můžete vybrat také úhradu formou QR kódu


Online bankovním převodem

- služba je zdarma, úhrada připsána ihned
- přijímáme platby prostřednictvím internetového bankovnictví těchto bank: ČSOB/Česká spořitelna, Komerční banka, FIO, GE Money Bank, Fio banka, Raiffaisen Bank
- banku jednoduše vyberete z nabídky kliknutím na tlačítko s vaší bankou 


Běžným bankovním převodem

- služba je zdarma, úhrada za 1-2 pracovní dny 
- naše číslo účtu: 306252200/0300 - ČSOB
- variabilním symbolem platby je číslo vaší objednávky
- platby běžným bankovním převodem přijímáme ze všech peněžních ústavů

Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

 

Kontakt pro případné reklamace nebo dotazy k platbám

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 

 

Změny v objednávce

Pro jakékoliv změny v objednávce co nejdříve zašlete mámě e-mail na adresu info@maminocisto.cz. Nezapomeňte mámě napsat číslo objednávky, u které požadujete provést změnu.

 

Jak postupovat, když…

1) je zboží poškozené, neodpovídá objednávce nebo chybí v zásilce:

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce firmu Zásilkovna nebo mámu na adrese reklamace@maminocisto.cz.

2) je zboží nedodané nebo zcela zaměněné: 

Kontaktujte mámu na reklamace@maminocisto.cz, a ta Vám poradí, jak postupovat.

3) chcete vrátit zboží zakoupené přes internet

Každý zákazník má právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Podmínkou je zaslání zboží ve stavu „jako nové", což znamená neporušené a taktéž nerozbalené z originálního obalu zpět na adresu uvedenou na faktuře.